Sunday, May 3, 2009

Guest Rejects Are Soooo Sorry

Hey guys,

The next regular PostRejects update is coming this Monday (that's in about two days). In the meantime, here's some Guest Rejects. I got these from two different people, if you can believe that:






I think the theme for this week is "saying you're sorry when you're clearly not". Also I listened to Escape the Fate and holy shit they're terrible. I think if you like that band you pretty much lose the right to talk shit on other people's music. Like, I don't even care if the other person listens to Connor Oberst or some shit, you're not allowed to talk. Shit.

In case you haven't yet experienced this crapfest:
Escape the Fate MySpace page

-Fred

13 comments:

Anonymous said...

Thanks, thanks soooo much. Now I have no saying is calling other people's music shit.
Damnit.

Anonymous said...

oh my... they really do suck... thanks for the head up.

Anonymous said...

No problemo.

Anonymous said...

um. Escape The Fate is extremely talented. kthx.
And don't call me anything, because I listen to pretty much everything.
If you wanna know what really sucks, it's Nickelback and Metro Station.

Anonymous said...

Well, we may not agree on ETF but as for Nickelback.. they do suck now - used to like them. And everyone loves Shake It.

Anonymous said...

Uh, I don't know what "Fred" listened to, but ETF's guitarist, Brian, is extremely talented as songwriter, soloist, and all-around musician. Actually, anyone who doesn't have a pea-brain for music would LISTEN to the guitar parts (aka the music) and not conclude that "holy crap they suck". Go back to listening to the decemberists or whatever crap indie band you listen to Fred. Now there's a band that sucks. Like to fall asleep much?

Anonymous said...

ETF is great if you love listening to a mashup of the same hardcore bands you've always listened to. And/or are a 15-year-old girl who thinks new singer Craig Mabbitt's soul patch is sexy.

The guitars aren't bad, but it's hard to get past the uninspired lyrics and run-of-the-mill songwriting. In technical skills they're well-learned, but as artists they're forgettable, even laughable. Ugh.

devan mickell said...

ha they're a local band for me... they used to actually be good when ronnie was still in the band... and when i was in hs haha.

exk said...

don't hate! they're good.

Anonymous said...

they are not good.

punkwhitechocolate said...

got to give them props for making it this far! There are a lot of worse bands who made it farther and a lot better bands who didn't make it anywhere!

Eve said...

It's Conor Oberst... not Connor :]

Anonymous said...

Eh I listen to ETF.
Old ETF was good.
Craig and his bitch lyrics are what sucks. The band is shit now.